Tema: Re: Ats.: Pagauk jei gali
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-10-08 22:16:27
Konvertuoja tai jo, bet net jei ir sumažini bitus, vistiek prieš
konversija pasirenki norimą ruožą :)
Photoshopas kiek suprantu sugeba nesumažint..

Užtai rawas guli su visa info (iš to kaip rašei, manau norėtum išsaugot
visą info, tai jau vien jpg only fotkindamas išmeti nemažai info), o
jpegus gali išdaryt kaip nori sunaikindamas visokias raudonas rankoves :)