Tema: Re: Pagauk jei gali
Autorius: MumZer
Data: 2014-10-07 03:12:10
O dar pridėkim tuos atvejus, kai WB nuo skirtingų spalvų šaltinių
nusigrybauja.
RAW tiesiog leidžia kai kurias ekspozicijos (per tamsiai, per šviesiai)
klaidas ištaisyti. Aišku yra kiekvieno aparato specifika. Tarkim
palyginus kiek ištaukia 5Dmk2 su HighlightTonePriority ir toks Sony
a6000 - tenka atrpasti nuo eksponavimo į "dešinę" ir atidžiau tikrinti
peršviestas vietas, tačiau bent žinai, kad "apačioje" yra daugiau
geresnių pikselių kurybai.. :)

Apie fotografavimą į saulę be RAW kažkaip net galvoti nesinori..

P.S. ne rankovės kadre svarbiausia, o tai, ką fotografuoji. Aišku, jei
tai rankovių reklama - jos svarbios. Kitu atveju - geriau geresnis
momentas ir pagauta nuotaika, nei spalva ar aštrus fokusas..