Tema: Re: LAFA. Pirmoji paroda. Ateikit ;-)
Autorius: sansas
Data: 2014-02-11 05:05:05
Nustebtum, ką galima atlikti ne tik kad su Zenit'u, ar be Zenit'o, ar
vietoje Zenit'o kažkuom kitu, pvz. saldainių ar degtukų dėžute, skardine
nuo alaus ar tiesiog batų dėže, pasitelkus šiek tiek kūrybiškumo,
pažinimo džiaugsmo.

p.s. Koks įrenginys persuka juostelę dažnai ne taip svarbu (bedu pirštu
į minėtą Zenit'ą), aktualiau optinis įtaisas (lėšis, skylutė), bei
jautrioji fiksuojamoji dalis (mintyje juostelė, plokštelė ar kt.), o
svarbiausia yra kūrėjas, mokantis išnaudoti turimas priemones ir žavėti
rezultatu.

--
Mindaugas Rakštelis,
mob. +370.699.10700