Tema: Re: LAFA. Pirmoji paroda. Ateikit ;-)
Autorius: sansas
Data: 2014-02-11 04:51:53
Jei tikslas ieškoti skirtumų analogas-skaitmena, galima jų ne vieną
įvardinti, bet ne tame  esmė, koks skirtumas, esmė, jog žmonės mylintys
analoginę fotografiją išsikėlė tikslų ir atsirado LAFA. Gera, bloga,
kažkokia, pamatysim ateityje.

Kiekvienam savas kelias. Aš už tradicinę fotografiją laisvalaikui ir
kūrybai. Nors (jei kam įdomu) man skaitmeninė fotografija užima per 99%
laiko komercinėje srityje. Ir skaitmeninė geresnė ar blogesnė, ji
tiesiog kitokia, kitkam, kitaip.

--
Mindaugas Rakštelis,
mob. +370.699.10700