Tema: Re: LAFA. Pirmoji paroda. Ateikit ;-)
Autorius: Piktuolis
Data: 2014-02-10 12:52:34
Tai sakai kokius sporto fotografus, vestuvninkus ir pinholininkus ir
didziaformatininkus ant vienos sienos kabint? Jauciu tokiems net prie
vieno stalo susedus greitai temos pokalbiams baigtusi. Ka bendro 323F
savininkai turetu su bekeles megejais? Gal ir sunu bei kaciu augintojams
bendras parodas daryt - taigi keturios kojos ir uodega - ka ten skirstyt?