Tema: Re: minkštas pinholas
Autorius: skarbonke
Data: 2013-10-05 18:35:56
naudoju pigų kitaiską mikroskopą su skale, maniškis rodo padalas po
0,05mm. panašus į šį
http://www.ebay.com/itm/Pocket-LED-100X-Microscope-with-Scale-MG10085-4-/380542098303?pt=UK_Jewellery_Watches_JewelleryBoxes_Supplies_CA&hash=item589a139b7f
tik aš pirkau pigiau, gal už kokius 8-9 žalius, jų yra ne vienas
variantas, su skalėm be skalių, nuo x20 iki x200 artinimo. jei sumastysi
pirkt žiūrėk, kad būtinai būtų su skale. plastmasiuka, bet skylės
pažiūrėjimui ir pamatavimui puikiai tinka.
na ir reik paminėt, kad kol išduri/prišveiti tinkamą, sugadini kokias
3-10 skardos gabaliukų. ai, dar, skylės delikačiam durimui man labai
tinka specialios (nepigios padlos) adatos skirtos siuvinėjimui kryželiu,
jei pažėt pro mikroskopą į ją ir į tradicinę adatą, tai kaip zaz'ą
lygint su mersu, siuvinėjimo adatos žymiai smailesnės, aštrus konusas
ilgesnis, bei paviršius lygesnis (-: