Tema: Re: minkštas pinholas
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-10-05 18:23:38
Taip, 135, realiai tai kas imesta - 11x2.5cm. Tikėjausi kad bus ryškiau,
nes čia tai akim ant juostos matau kad neryšku.

Skarda - nuo gėrimo skardinės, durta su adata, tada su plonu grąžtu
nuožulniai padarytas skylės kraštas (kad trumpesnis "vamzdis" būtu), o
tada šveičiau su 2500 švitru kol atsibodo.

su degtukų dėže tai ten vos ne 0.1mm reikia, kokiais būdais tokia
padarei gerą? Iki tokio aštrumo kaip pas tave man dar trūksta, reiks
bandyt pamažint skylę ir bandyt šveist kol į foliją pavirs :)