Tema: Re: minkštas pinholas
Autorius: skarbonke
Data: 2013-10-05 18:01:44
panašu jog fotkinta į 35mm juostelę, su jomis daugiau pasiekti sunkoka,
nori labiau kontroliuojamo ryškumo - jami 120 juostą ir darai 6x6, 6x9
ar didesnius kadrus. kuo didesnis šviesai jautrus plotas į kurį
projektuoji pinholą tuo lengviau pasiekiamas maksimalus
ryškumas/aštrumas. Jei dar pasikabinėti - yra tikimybė jog storoka
skarda, su 35mm geriausių rezultatų esu pasiekęs duriant skylę 0,2mm
storio vario skardelėje ir po to šveičiant maksimaliai aštrinant skylės
vidines briaunas: http://www.efoto.lt/node/674326