Tema: Re: Seksas tryse
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-28 22:57:51
Na reikia nepamiršti, kad yra vartotojų, kurie dar kaip vakar pamena laikus,
kai instaliuojant windows'ą net negalėjai pasirinkti tokios vietos kaip
Lietuva, o laiko zonoje nustatinėdavai Cairo. Kokios tai krūtos įstaigos
turėjo lietuviškas raides ant qw ir t.t. raidžių, ir tik atėjus gražiai
dienai atsirado Litwin95.
Dar reik prisimint ir tuos, kurie atsidarę savo tris dienas rašytą teksto
failą (ups, rinkmeną), kurio niekas nebenuskaito, nes kažkas apsišiko su
koduotėm 8.3 vardų formate, o adminas pažiūrėjęs iškart paklausia
"Lietuviškas raides pavadinime panaudojai?" Aš lietuviškai rašau beveik
visada, bet kas kart pamatęs lietuvišką raidę failo pavadinime pagalvoju

Naujieji šios kartos useriai net nemirkteli kai rašo lietuviškai į
pavadinimą, windowsų passwordą.. "O kas?" nesuprasdamas ką aš pamačiau
paklausia..

Beje, jei IT lietuvybė taip puikiai išspręsta, kodėl domenų standartai dar
lygi šiol neleidžia jų.. daug kas šiais laikais turbūt net nebežino kodėl :)

Va, palengvėjo, paburbėjau, kaip davatka..