Tema: Re: Ne į temą: Re: Seksas tryse
Autorius: siGis
Data: 2011-09-28 17:17:38
Nebus eilutes tai bus kitur issideste papildomi klavisai. Esme nesikeicia.

Informacijos praradimas yra blogis, kaip ir blogis yra pertekline informacija. Tam kad pazinti tave,
ar kita zmogu man visiskai nereikia matyti ir nagrineti ji elementariuju daleliu, atomu, ar
molekuliu lygmeny. Tegu ta informacija buna sau. Man is jos reikia tik tiek kiek butina konkrecioje
situacijoje ir ne daugiau.

Jpg yra geris. Pats faktas apie formato paplitima apie tai kalba. O geris kaip tik del to kad tie
praradimai neturi visiskai jokios itakos suvokimui (zinoma jeigu nepersistengta suspausti). Tai
visiskai atitinka pertekliniu raidziu atsisakyma.

Pavyzdys su DVD vienodai gerai tinka ir mano pozicijos pagrindimui.

Pavyzdziu. Kokia itaka suvokimui turi parasymas 'pavyzdys', 'pavyzdis', 'pavizdis', ar 'pavizdys'.
Jokios. Tai kuriems galams tokius atvejus kysti i taisykle. Kaip kam girdisi taip tas tegul ir raso.
Arba dar geriau - ismetam is raidyno raide y ir bent 5proc. lietuviu automatiskai pereis i rastingu
kategorija.

Na ir apie 'dali' slepiancia savo nerastiguma. Deja, bet ta dalis yra labai didele. Tiksliau kalbant
tik labai maza dalis nepapuola i ta dali. As gi manau - lietuviskai MOKA (be klaidu) rasyti ir
kalbeti tik vienetai. Visi mano matyti diktantai apie tai byloja. Pagaliau tai pripazinta
auksciausiu lygiu. Ir tai yra tragedija. Ne zmogaus. Kalbos. Ji atitruko nuo realybes ir tos
funkcijos kuria turetu atlikti.

"Žvilgsnis"  parašė naujienų news:j5ufp7$lpd$1@trimpas.omnitel.net...

> I morze nekeiciam kaip tik del to kad bus visiskai priesingai nei parasei.

Taigi, ir norėjau pasakyti, kad paprastinant galima „nusipaprastint“ ;)

> Lyg ir nesakiau kad vienodai gerai. Be to vienodai neimanoma is principo nes dasideda dar viena
> klaviaturos eilute.

Tai naudok naują standartinį išdėstymą, nebus papildomos eilutės ir rašysi
abiem kalbom. O šiaip... jei jau programiškai žiūrėt, tai informacijos
praradimas yra blogis, ar ne? Šveplavimas yra blogis ;) kaip ir JOPG
suspaudimai su praradimais ;) DVD rašo papildomą info, kad ištaisytų
pasitaikančias įrašymo / skaitymo klaidas, bet nesilaiko strategijos
„didinam įrašymo klaidų skaičių, vis tiek _tikriausiai_ klaidų taisymo
algoritmai jas ištaisys“ - kas atitiktų šveplavimą.

> O sesioliktaine neverta skaiciuoti irgi kaip tik del to kad nebus nei paprasciau, nei patogiau. Ir
> tokiame pasirinkime nebus logikos.

Taigi, kad akivaizdu. Kodėl tai neakivaizdu su šveplavimu ir dar teigiama,
kad taip paprasčiau? Rašyba su lietuviškom raidėm labiau atitinka kalbą, jos
garsus nei šveplas tekstas, kuri reikia vėl perkoduoti, analizuoti klaidas
ir taisyti.

Iš tiesų tai įtariu, dalis vengia, nes ir taip nesmagu parodyti, kaip rašo,
kad neišryškėtų kitos klaidos.