Tema: Re: Canon objektyvo pasirinkimas
Autorius: MumZer
Data: 2012-06-02 19:57:34
del diskotekos sales dar pasigincyciau.. nes geras apsvietimas irgi
paprastai yra judantis ir ilgesnis islaikymas tiesiog suplaka visas
spalvas i viena ir spalvu nedaug telieka.. :D

bet is principo zinoma, kad IS gali realiai kompensuoti sviesuma tik
arba ilgam gale (kai jau jauciasi ranku drebejimas), arba nejudantiems
objektams (ir statiska apsvietima)

beje drebancias rankas glaima siek tiek kompensuoti fotografuojant
serijomis. daugiau sansu, kad vienas ar keli bus maziau sujudeje..