Tema: Re: Canon objektyvo pasirinkimas
Autorius: Trolis
Data: 2012-06-01 00:13:15
"vin" <neduosiu@mailo.lt> wrote in message
news:jq8167$ajl$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Turimas Canon 450D, su siais objektyvais:
> - Dazniausiai naudojamas 50mm f/1.4
> http://www.vilbrafoto.lt/index.php?id=170&subgroup=6933;
> - Kitiniai 18-55 IS ir 55-250 IS II.
>
> Kitinis 18-55IS objektyvas nebedziugina, todel norisi kazko universalaus
> (geras ir sviesus 50mm fixas jau yra) ir kokybisko. Paskirtis - nuo
> kelioniu nuotrauku, iki....
> Ka rinktis? Permoket nesinori, taciau labiausiai vengtinas variantas butu
> po keliu metu vel pirkti kazka naujo.... 4.5 kLt butu absoliutus
> [...]

Manau veltui spjauni i Treciu saliu produkcija. Mano turimas 17-50 F2.8
tamronas (1 leidimas) sekmingai tarnauja ir ant 7D ir and ankstesnio 400D.

Del mm'u tai kiekvienam pagal poreikius- man arciau sirdies peizazai ir
placios apreptys. Kartais net 17mm manes nedziugina.

Anyway manau, kad tau reikia susirasyti sarasiuka, tam kad issiaiskintum
savo poreikius, o va tada ir galesi protingai nusprest. Nes kad ir ka
pasirinksi- visu zanru ir galimybiu neaprepsi :)