Tema: Re: Canon objektyvo pasirinkimas
Autorius: Bronco
Data: 2012-05-31 22:02:00
On 2012-05-31 18:55, Gie wrote:
> Čia yra foto iš dukros šokių,
> daryta su 24-105 ir canon 50D.http://alturl.com/qurcj

Jei atvirai, tai tavo pateikti pavyzdžiai yra visiškai netinkami tavo
išsakytoms mintims patvirtinti, nes akivaizdu, jog 24-105 yra per tamsus
toms sąlygomis, kuriomis buvo fotografuotos šitos nuotraukos. Su 17-55
būtų gerokai geresnis "vaizdzelis". Nes su 24-105 tokiomis sąlygomis
reiktų ISO kelt iki nepadoraus lygio arba dėti blykstę. Aš esu su 450D
ir 17-55 nemažai analogiškų renginių fotografavęs, tai net su 17-55 F2.8
ir ISO 1600, kuris yra absoliutus maksimumas 450D kūneliui, pusė
nuotraukų keliauja šiukšlių dėžėn, o su 24-105 F4 gaunasi tai, kas
gavosi pas tave. Net stebiuosi, jog rezultatu esi labai patenkintas.