Tema: Re: Patarimo renkantis fotoaparata
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-02-24 13:50:21
batarkė originali laiko apie 300 kadrų, pirkau papildomą, talpesnę - tai
leidžia padaryti apie 330-350. čia JPEG formatu.
taip pat pirkausi automobilinį įkroviklį - superinis dalykas leidžiantis
netausoti kadrų kelionėse.
šiaip vaikštinėjant Romoje - man per akis pakako tų dviejų objektyvų, o
šiaurėje, kalnuose - labai norėjosi zoom'o.
rankoje guli normaliai - jokio diskomforto.
apie greitį komentuoti negaliu - neturiu su kuo lyginti.
galiu pasakyti ko trūksta - o trūksta vaizdo ieškiklio. saulėtu oru gan
sudėtinga paveiksluoti. bet yra pagalbinių funkcijų, kurios padeda
nenusigrybaut pernelyg stipriai.

o realiai, jei nori kelionėms ir kalnams - tai dar žiūrint ką tuose
kalnuose darysi - iš autobuso per pažintinį taką pasivaikščiot ar keltis
per kalnus su keturiom savaitėm + plius laivais ant pečių ;)