Tema: Re: Patarimo renkantis fotoaparata
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-02-24 10:41:23
jei kelionėse naudoti nori - be gero zoomo neapsieisi.
aš pernai irgi pirkau kelionėms sony-nex5 su 16 ir 18-55...
patogus, kompaktiškas aparačiukas. kokybės - man per akis. BET.
kelionėse, o ypač kalnuose - geras zoomas - laaabai pamalonintų.
kitaip bus kaip man šiaurėje - zoominsi sėlindamas pas elnių bandą ;)
arba norėdamas nupaveiksluoti įdomią uolą, zoominsi pėstute puskilometrį
pirmyn.