Tema: Re: Patarimo renkantis fotoaparata
Autorius: aaa
Data: 2012-02-23 21:41:12
Jei žadi naudot kelionėse tai imk lenvesnius ir mažesnius- tikrai dažniau
nešiosies. Gali pažiūrėti fotofabrike po keičiamų objektyvų sisteminiai
fotoaparatai. Portabilumo/kokybės sasntykis mano nuomone geriausias pas
panasonic/olympus

"Ablasiejus"  wrote in message news:ji639e$1oq$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
atsilikęs nuo šiandieninių fotoaparatų. Dairausi naujo. Visada naudojau
geresnes/blogesnes muilines. Peržiūrėjau ką dabar siūlo, pamačiau, kad yra
tokių:
http://www.fotofabrikas.lt/items/Canon/Skaitmeniniai-fotoaparatai/60ad866.2-Canon-PowerShot-G1-X.html

Po to toks:
http://www.efoto.lt/fotoaparatas/sony_nex-5n

Kas čia per daiktai? Ar gali fotografavimo kokybe lygintis su veidrodžiais
pigiaisiais?
Ką šiai dienai labiau verta rintkis, ar vieną iš to tipo, kaip įmečiau
aukščiau, ar imti tokį:
http://www.efoto.lt/fotoaparatas/canon_eos_600d

Dydžiai tiek EOS, tiek tų NEX panašūs. Svoriai irgi su KIT objektyvais.

Kaina tarkim 1.5-2.5k lt.
Fotkinam kelionėse kalnus, pastatus, jūrą, kas "gražu". Nu dar namie,
vakare, kad kokį katiną eitų nufotografuoti (su turima muiline per tamsios
foto gaunasi) Zoomo niekad nenaudoju. Veidrodinį fotiką naudočiau su KIT
objektyvu. Jokių papildomų blyksčių nereikia. Filmuoti - nėra didelio
poreikio (nu VGA 30fps gana).

Tai ar verta imti veidrodį? Ar rimti konkurentai tie NEX?

O gal tokiem mano poreikiam pasiimti iš newsų kokį naudotą (canon d40 ar
pan( su 15-200 objektyvu ir ok?