Tema: Re: kas turejo reikalu su ebay gincais?
Autorius: DRX
Data: 2011-08-17 08:22:54
o skambinejai kam? paypalui? ebayjui? pardavejui? ar siuntejui?

-- 
------


"Sobakalovas" <sagfsda@google.lt> wrote in message 
news:j2e3g7$fo$1@trimpas.omnitel.net...
> Buvo panasi problema su skirtingais adresais kilus, pinigus grazino per 
> pusantro menesio jiems kas antra diena skambinejant ir bunant UK, jei is 
> LT skambinsi tai isleisi daugiau pinigu nei tau pirkinys kainavo, o jei 
> laiskus rasysi buk pasiruoses kokiam pusmeciui susirasinejimo, neskuba jie 
> arba nespeja.
>
> "DRX" <yra@nera.lt> wrote in message 
> news:j1quap$8l6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Situacija pakankamai paini, bet pabandysiu nuosekliai išdėstyt:
>> Pirkėjas (aš) esu Lietuvoje. Ebay accounte nurodytas registracijos 
>> adresas UK, postage adresas yra LT.
>> Pardavėjas vokietis esantis DE pardavė prekę ir išsiuntė registruotu 
>> paštu sumaišęs adresus i UK (mano registracijos vietą, kur deja jau 
>> nebegyvena niekas pažystamas) prekę siuntų tarnyba neradus nurodyto 
>> gavėjo (galbut nieko namie nebuvo) paliko/atidavė nežinomam "kaimynui".
>> Šitą faktą pardavėjas patvirtino tarpusavio susirašinėjime ebay 
>> žinutėmis.
>> Pardavėjas teigia kad Ebay nurodydamas duomenis apie mane nurodė tik 
>> registracijos adresą kuriuo jis išsiuntė siuntą.
>>
>> Praktika rodo kad panašiu atveju iškėlus ginčą ebay negražino pinigų. 
>> Tada menkavertė siunta neregistruotu paštu taip pat nusiusta 
>> registracijos o ne siuntinių adresu.
>>
>> Kaip isspresti tokį painų reikalą ir susigražinti pinigus? siunta iteikta 
>> "kažkam" ryškiai bus prarasta, bet ar už tai neturėtų atsakyti siuntų 
>> tarnyba?
>> siuntos vertė virš 300e.
>>
>> dėkui
>>
>> -- 
>> ------
>>
>>
>>
>