Tema: Re: kas turejo reikalu su ebay gincais?
Autorius: Cube
Data: 2011-08-09 17:04:09
On 2011.08.09 16:40, DRX wrote:
> ar tiesiog pabrezt kad negavau registruotos siuntos. o kas toliau jei
> kurjeris pateiks koki nors kreiva parasa?

Nemanau, nes jis pateiks trackinimo linką, kur bus pažymėta, kad
pristatyta, o ebayus nesiaiškins kieno ten parašas.
Čia ir reikia sakyti, kad išsiuntė visai ne tam asmeniui adresu, kuriuo
aš jau nebegyvenu. O shippingo adresas taigi labai aiškiai nurodytas
invoice, čia niekaip negalės paneigti, kad nežinojo. O kad paėmė kažkokį
kitą adresą ir juo išsiuntė - jau pardavėjo problemos. Čia net, ko gero,
tiesiai paypale claimą gali daryti. O jiems tai visai nesvarbu koks tas
tavo registracijos adresas - jie mato tik adresą, kuris įrašytas paypalo
invoice. Ir jei siuntimas ne tuo - vadinasi prekės nepristatytos.