Tema: Re: kas turejo reikalu su ebay gincais?
Autorius: Sobakalovas
Data: 2011-08-16 18:48:23
Buvo panasi problema su skirtingais adresais kilus, pinigus grazino per
pusantro menesio jiems kas antra diena skambinejant ir bunant UK, jei is LT
skambinsi tai isleisi daugiau pinigu nei tau pirkinys kainavo, o jei laiskus
rasysi buk pasiruoses kokiam pusmeciui susirasinejimo, neskuba jie arba
nespeja.