Tema: Re: RAW to JPG
Autorius: Uu
Data: 2011-07-21 16:53:04
Patarimas: pasiimk gimtąjį Can/Nikon softą (Canon DPP/Nikon CaptureNX?)
ir nieko neliečiant, tik verčiant RAW į JPG bus tas pats, kaip ir kad į
JPG fotkinus. Jau kažkas taip ir rašė.

O jei ir tada kitaip matysis, nei kad su ACDSEE preview - tai RAW čia
niekuo dėtas. Gal kokie spalvų profiliai, kuriuos ACDSEE naudoja
pasirinktinai, ar ką...