Tema: Re: RAW to JPG
Autorius: kiwi
Data: 2011-07-21 14:37:44
On 07/21/2011 02:23 PM, Marius wrote:
> Tai o kaip isspresti problema kad RAW vaizdas liktu ir JPG. Man RAW vaizdas
> tinka - tik kai perverciu i JPG gaunasi lempa :(

Acdsee greiciausiai tau rodo ne raw, o "isiuta" i raw preview
paveiksliuka jpg formatu kuri ten idejo ir apdorojo fotoaparatas pagal
tuo metu galiojancius fotoaparato nustatymus.

Iseitys:

1. Fotkink tiesiai i JPG (ar RAW+JPG) jei jau vaizdas tinka be papildomo
apdorojimo.
2. Konvertavimui naudok (fotiko) gamintojo softa, canon/nikon supranta
ir "uzdeda" fotike naudotus nustatymus ant RAW, del kitu gamintoju nezinau.
3. Jei jau fotkini i RAW, tai buk vyras ir susitvarkyk fotke nuo pradziu
iki galo taip kaip nori :)