Tema: Re: RAW to JPG
Autorius: Kestas
Data: 2011-07-21 14:41:30
Nera RAW vaizdo. Yra RAW duomenys is kuriu konstruojamas vaizdas. Ir
kiekvienas softas ta daro savaip. Jei patinka tai, ka rodo ACDSee, tai ir
konvertuok su ACDSee, kame bedos?

"Marius"  wrote in message news:j0928j$p1n$1@trimpas.omnitel.net...

Tai o kaip isspresti problema kad RAW vaizdas liktu ir JPG. Man RAW vaizdas
tinka - tik kai perverciu i JPG gaunasi lempa :(