Tema: Re: Nikon ar Pentax?
Autorius: kiwi
Data: 2011-06-03 19:15:37
On 06/03/2011 06:28 PM, Edvinas wrote:

> Burbėjau, buvau prie gero pripratęs, ale palyginau su Nikkor kainom ir
> noras burbėti apmažėjo.
>
> O ir teiginiai, kad pas Pentax technika vien tik pradinukams skirta bei,
> kad nėra visai iš ko rinktis, a neatitinka tikrovės ir tiek.

na, as to nerasiau, bet is esmes teiginys teisingas, tik reiketu kiek
papildyti - "pradinukams ir keistuoliams" :) nezinau, eile metu girdziu
kaip pentaxas su kiekviena nauja serija "gereja", bet panasu kad
konkurentu nepaveja niekaip... na, si pastraipa daugiau skirta
tolimesniam "diskusijos" (=fleimo) palaikymui :)

> Beje, labai smalsu ką ten tokio prisipirkai Nikon, kad pigiau už Pentax
> gavosi?

nieko ypatingo, 35mm fixa piguti (turejau ir pentaxui toki, dabar ziuriu
jau >2K kainuoja), blykste (silpnesne, bet su sukiojama galva!), ir
panasiai. eilej dar wide laukia (uz pentax ~200 Lt pigiau siuo metu matau).

dabar pabrowsinau kainininkus, tai ziuriu padidejo pentax pasiula su
anais laikais (pries 5-6m) palyginus... anyway, nematau jokiu pentax
pliusu isskyrus jo "isskirtinuma" :)