Tema: Re: Nikon ar Pentax?
Autorius: kiwi
Data: 2011-06-03 16:49:35
On 06/03/2011 04:23 PM, Edvinas wrote:

> O kiek tau blyksčių ir objektyvų reikia? Taip po penkis, tą patį židinio
> nuotolį dengiančius?

ne. tiesiog tokiu, kokiu man "reikia" (ir labiau iperkamu) didesnis
pasirinkimas yra pas canon/nikon. visa buhalterija suvedus, nikon man
gavosi pigiau nei pentax (canon - dar pigiau, bet nedziugina). ta ir
bandziau pasakyt: nikon sistema (man) gavosi pigiau, geriau, ir labiau
dziugina. su tuo, kad "mainstrymas" kaip nors isgyvensiu.

kiek pamenu, pries kuri laika ir pats burbejai kad pentax stiklu kainos
tapo nesamoningos, jei nebutum anksciau isigijes tai dabar labai gerai
pagalvotum ar verta i pentax isikinkyt. kas pasikeite? :)