Tema: Re: Dura lex - asmenines teises kaip Amerikej
Autorius: padugne
Data: 2011-06-02 12:33:55
On Thu, 02 Jun 2011 11:49:38 +0300, Laimis wrote:

> Tavo asmeninis atvaizdas ir viešumoje yra tavo asmeninis atvaizdas ir tu
> turi teisę į to atvaizdo kontrolę.

Taip, turi teise nesiot burka. Ultimatyvi asmeninio atvaizdo kontrole.
O seip absoliucios teises i bet kokio atvaizdo kontrole lyg ir niekas
nedave.

> NE, kiek man leidžia daryti išvada bendras apsiskaitymas šia tema, teisė
> į atvaizdą nustelbiama ne kažkokių kitų/grupinių interesų, bet VIEŠUMO.

Cia tavo kalba paranoja :)

> Tu paskaityk tą nutartį ir pasigilink, kaip Vokietijos teismai net ir
> viešose vietose traktuoja *viešųjų* (o ne privačiųjų; kai dar

Papasakok daugiau apie vokietijos teismus. Labai idomu.

> komplikuotai įsikiša viešasis interesas, mass media, paparaciai)
> fotografavimą ir kodėl buvo uždrausta publikuoti tam tikras princesės,
> kaip viešojo, visuomeninio asmens nuotraukas *viešose* vietose.

Ir kodel?

> Toje išimtyje gana aiškiai išreiškiama, kokiomis aplinkybėmis tavo
> atvaizdas būtų pašalinis, ne pagrindinis (kai jis pats savaime nėra
> fotografijos objektas, esi fotografuojamas netiesiogiai, papuoli į tam
> tikro objekto kadro foną).

Ten nieko neisreiskiama. Ten rasoma, kad tokios nuotraukos i mineta
ribojama neitraukiamos.

> Ne. Jei ji būtų daryta privačioje erdvėje, tai tu apskritai negalėtum
> jos padaryti be sutikimo (jos publikavimas net neturint būtino sutikimo
> jos padaryti, būtų vienareikšmiškas pažeidimas). Net ir viešose vietose

Pozavimas tokiai nuotraukai zinant kad ji gali buti publikuojama nera
sutikimas?

--
kthxbai.