Tema: Re: Dura lex - asmenines teises kaip Amerikej
Autorius: padugne
Data: 2011-06-02 12:30:03
On Thu, 02 Jun 2011 11:59:57 +0300, Laimis wrote:

> Tai o mano, kaip prašalaičio teisė publikuoti jūsų fotosesiją viešoje
> vietoje, kai jūs nesate viešieji asmenys? Pagalvok. Kuo atsitiktinai į

O kuom ne?

> kadrą patekusių nesusijusių grupės asmenų nuotrauka, kuriame aiškiai
> matyti jų atvaizdai (kokia nors gatvės, minios nuotrauka, kurios
> publikavimui IMHO neabejotinai reikėtų gauti matomų veidų sutikimą),
> skiriasi nuo tokios nuotraukos, kai grupės asmeys yra susiję ir jie
> kažką veikia? IMHO 23.3 kalba apie viešuosius visuomeninius
> renginius/įvykius.

Anot taves reiktu iskart panaikint visiskai visas iki vienos pasaulyje
viesai prieinamas nuotraukas kuriose matosi praeiviai. Jei tai ne
paranoja....

> Gali būti, kad sutikimas ir Vokietijoje gali būti išreiškiamas ir
> konkliudentiniais veiksmais (ir tam nereikia raštiško sutikimo).

Taip, sveikas protas pas kryziuocius dar tiek nenuciuozes kaip lietuvoje.
Ten pakanka sprendimo dalyvaut tokioj fotosesijoje ar nedalyvaut zinant
kad ji gali buti paviesinta.

--
kthxbai.