Tema: Re: Dura lex - asmenines teises kaip Amerikej
Autorius: padugne
Data: 2011-06-02 00:58:11
On Thu, 02 Jun 2011 00:09:53 +0300, Laimis wrote:

> Aš tai nichtferštein (tai jei išverstum tiksliau ir plačiau, nei
> google'as, tai būtų labai į temą), tačiau tu man papasakok apie tai iš
> kur tu ištraukei, kad dedikuota klasės grupinė (nuotrauka yra *vieša*,
> viešo renginio nuotrauka?

Todel kad ji tokia yra. Tai nera privatus gimines susitikimas, mokykla
yra viesa istaiga. Jei nenori tokios viesumos tai turi laisva pasirinkima
banaliai nedalyvaut tokiose fotosesijose ir tiek ziniu. Niekas gi is
pakampes nefotografavo per prievarta.

> Kiek skaitinėjau (Vokietijoje būtinas sutikimas, net jei tai ir asmens
> nuotrauka viešoje vietoje; išskyrus visuomeninio intereso atvejus) ir

(Net neziurint i kitas isvardintas isimtis) tik jei tas asmuo yra esminis
nuotraukos elementas be kurio pati nuotrauka praranda prasme. T.y.
sutikimas butu reikalingas, jei tai tavo portretas stambiu planu gatves
fone. Ir visiskai nebutinas jei esi nereiksminga detale kur nors antram
plane. Tebunie ir puikiai matomas.

> kiek suprantu (kaip teisingai man išverčia) 23.3 išimtį, tai vieši
> susibūrimai, mitingai, ir kt. _masinių_ susibūrimų įvykiai ir vietos yra
> vieši. 23.3 išimties sąlygos esmė, kaip nutuokiu, yra
> masiškumas/grupiškumas viešoje vietoje.

Isvercia matomai neteisingai, apie masiskuma ten nieko nerasoma.
Nepretenduojant i gramatini tiksluma ten sakoma, kad sutikimo nereikia
reikalaut jei fotografuojami "susirinkimu, vaidinimu ir kitiu panasiu
renginiu dalyviai". Klases susiburimas ir yra pats tikriausias
susirinkimas. Ne?

--
kthxbai.