Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-01-24 10:27:08
Pas mane taseje kelionese irgi guli 70-200 F4L IS ... Panaudoju issimtinai
retai. kelionese beveik nereikalingas... O va EF24-105 F4 IS visa laika ant
fotiko ...
Audrius K.
On 2011-01-20 10:59, dfdf wrote:
> Zyza su komentaru apie kelione, kaip pirstu i aki :) pries puse metu
> isigyjau 550d + kitini 18-55 (pirmas mano fotikas) ir isvykau i kelione,
> tai labai norejau daugiau zoom'o ir jei dabar tektu rinktis, tikriausiai
> imciau daugiau mm,

Tai labai subjektyvu, nes kiekvienam gali atrodyti kitaip. As, pvz.,
kelionese daznai apsieinu tik su 17-55, o taseje gulincio 70-200 F4L IS
net neuzdedu ne karto. Taigi, griztam ten, nuo kur pradejom, jog gerb.
Pi. tures pats issiaiskinti kas jam aktualiau.

database 5807 (20110121) __________

http://www.eset.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5807 (20110121) __________

http://www.eset.com