Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: yolacka
Data: 2011-01-22 01:12:46
va todel ir turiu 18-200 mm, nes kitinio 18-55 kelionems nepakako

On 2011-01-20 10:59, dfdf wrote:
> Zyza su komentaru apie kelione, kaip pirstu i aki :) pries puse metu
> isigyjau 550d + kitini 18-55 (pirmas mano fotikas) ir isvykau i kelione,
> tai labai norejau daugiau zoom'o ir jei dabar tektu rinktis, tikriausiai
> imciau daugiau mm,

Tai labai subjektyvu, nes kiekvienam gali atrodyti kitaip. Aš, pvz.,
kelionėse dažnai apsieinu tik su 17-55, o tašėje gulinčio 70-200 F4L IS
net neuždedu ne karto. Taigi, grįžtam ten, nuo kur pradėjom, jog gerb.
Pi. turės pats išsiaiškinti kas jam aktualiau.