Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: ozzy
Data: 2011-01-21 15:00:19
Asmeniskai paturejes 400D as sios serijos fotoaparatu
nebenoriu niekad turet. Paprasciausiai nelimpa rankoi... Kai tik isejo
60D supratau kad jis ne
man todel rudeni pasiemiau dar buvusi prekyboje 50D uz 2200 nauja.

Begalo patenkintas. Darau labai daug kadru tai geriausias kadro kainos /
kokybes santykis jai apie body, nefilmuoju, filmavimui turiu muiline su
hd filmavimu nors ir tos praktiskai nenaudoju.

Kaip kitinio siai dienai man uztenka tamron 17 - 50, vc, paemiau nauja
uz kazkur 1300lt is foto-shop.lt, turejau pasiskolines canono 17 - 55,
asmeniskai kaip objektyvas uz 3000lt nepatiko.