Tema: Re: Canon EOS 1000D ir Nikon D40
Autorius: Edvinas
Data: 2011-01-17 07:53:21
2011-01-15 22:13, Antanas rašė:
> O kalbant apie fokusavimo greitį, labai
> nusivyliau Nikonu D90 su 18-105.
> [...]
> O jau fokusavimo greitis... Tiesą sakant, pirmą kartą taip
> lėtai fokusuojantį aparatą į rankas paėmiau. :)

Nepamiršk, kad fokusavimo greitis labai smarkiai priklauso ir nuo
objektyvo. Čia jau nikonistai gali tiksliau pasakyti, bet aš spėju, kad
tas 18-105 yra labai lėtas prasukinėdamas nuo fokusą ir tiek, iš pačio
krepšinio fotografavimo aprašymo, supratau, kad nenaudoji prefokusavimo,
o nusitaikai į objektą, esantį už 3 metrų su objektyvu, sufokusuotu
kažkur link begalybės, spaudi mygtuką ir nori žaibiško sufokusavimo.