Tema: Re: Canon EOS 1000D ir Nikon D40
Autorius: Antanas
Data: 2011-01-16 13:23:14
Turbūt neaiškiai suformulavau. Neabejoju, kad tas taškas ir parenkamas
su joystick'u (savaime suprantama), bet su sąlyga, kad meniu nustatytas
rankinis taško parinkimas. O jeigu nustatytas automatinis ir nori iš
automatinio pasirinkti konkretų tašką (ko bent jau man labai dažnai
prireikia praktikoje)?