Tema: Re: beveik OT: bylų atstatymas - kokį softą naudoti?
Autorius: marijonas
Data: 2010-12-28 11:18:32
Yra toks Hirens Boot CD, galima rasti tarp torentu saitu. Ten yra visa eile duomenu atstatymo programu, vartotojui kuris naudoja pirma karta, gal paprasciausia bus Ontrack data recovery, buvo geru atsiliepimu ir apie GetDataBack. Bet kaip jau buvo rasyta, jei fiziskai nauji duomenys buvo irasyti i senu vieta, tada duomenims atia. Bet jei nuotrauku buvo pvz koks 5 GB, tai gal ir likes dar diske koks fragmentas su nuotraukom neuzrasytas. Zodziu siulau bandyt. Beje i ta kompa is kurio reikia atkurti duomenis dabar nieko nerasyti ir nesilogintii i ji is vis.