Tema: Re: beveik OT: bylų atstatymas - kokį softą naudoti?
Autorius: swd
Data: 2010-12-28 09:04:36
Kuo ilgiau dirbsi su tuo disku - įrašinėsi papildomas programas, duomenis ir
t.t. tuo labiau mažės tikimybė. Ieškok draugo, pas kurį galėtum prisijungt
savo diską ir į jo kompą susidiegt atkūrimo programą bei atstatyt savo foto
Į JO diską. Mėgindamas atstatyt į savo tą patį gali viltis mažiausiai per
pusę braukt. Turiu pašte specialiai foto atstatymui programkę, jei reiks -
mail'ą duok.