Tema: Re: beveik OT: bylu atstatymas - koki softa naudoti?
Autorius: zuvius
Data: 2010-12-28 03:47:26
Kazkada teko tokia nemalone apturet. Padejo programa "Recover My Files". Ta
pati programa atkure ir kaimynes muilines nuotraukas is SD korteles. Jei
reikia jos galiu imest i pasta siaip kur.

"Zyza"  parašė naujienų news:ifb586$i8s$1@trimpas.omnitel.net...

Jei gerai supratau, uzrasei ant virsaus perinstaliuodamas... tokiu atveju
nelabai ka atkursi.