Tema: Re: Pentax 645D - Vilbra, prezentacija siandien
Autorius: ruokis
Data: 2010-11-20 03:36:27
Geriausiai skamba zodis interesantu :D Gerai kad ne potencialiu fotoaparato
savininku, o jei realiai tai interneto valdovu, kurie iskase kad galima
nemokamai akis paganyt, o paskui prie alaus pasneket vat kokis geras ar
blogas daiktas, ir dar pridet kad vienam review skaiciau....... :) O ir
siaip maziau to pezalo skaityt reikia, bo zmogus raso kaip musmiriu priedes,
tai jis ateina i kazkoki rusi, tai jis jau saleij su didele auditorija :D