Tema: Re: Pentax 645D - Vilbra, prezentacija siandien
Autorius: Icetom
Data: 2010-11-19 15:24:43
>as toks krootas kad man 10 minuchiu laukti nelygis, na toki vaizda
>susidariau is pirmu sakiniu
Manau, esi neteisus.

Darant tokį pristatymą reikia bent:
1) Iš vakaro pasiruošti-pastudijuoti prezentaciją  (jei ir neverčiama į lt.
kalbą);
2) Pasirinkti normalų kompą;
3) Į patalpas atvažiuoti bent 30 min, o dar geriau 1 val., prieš, kad ramiai
susitvarkyti su problemomis, jei tokios iškiltų.
4) Na ir verslo etika jau kaip ir reikalautų būti su kostiumais tokio
oficialaus pristatymo metu, mano nuomone (čia apie Vilbra įmonės atstovus).

Visa tai = įmonės įvaizdis, mano nuomone.

Na, o kita dalis jau būtų pati gaminio (-ių) prezentacija ir kaip tai sugebi
pristatyti (sudominti dalyvius klausytis ir t.t.).