Tema: Re: Fotoaparatas kelionems +/- 1000 EUR
Autorius: Trolis
Data: 2016-08-31 23:14:05
2016-08-08 16:49, Linas Petkevičius rašė:
> Ką rinktis šiai dienai. Norisi kažko naujo, žinau daugmaž kokie mano
> reikalavimai.
>
> Gamintojas  - dzin, jeigu tai ne koks noname Vietnamo brendas.
> Veidrodinis ar ne - nelabai svarbu. Su veidrodiniu turbūt geresnei
> optikai reiktu ieškoti naudotos, tad įdomu koks variantas
> rekomenduojamas kelionėms. Gamta, miestai, aplinkos detales -
> standartinis eilinio turisto rinkinukas, kad užknisti draugus ir
> gimines su nuotraukų peržiūra.
> Dydis - Canon 400D jau lubos, nei didesnio nei sunkesnio nenorėčiau.
> Superzumai nebūtini.
> [...]
O koks fotografijos lygis? mėgsti knistis su apdorojimu?

Turiu canon 7d, ketinu pirkti canon 6d mk 2, bet rekomenduoju:

http://www.getolympus.com/us/en/tg-4.html olympus tg-4.

Turi didelį pasisekimą- tampausi visur- važiuodamas dviračiu,
baidarėmis, nardydamas - visą laiką šalia, jeigu ėmi su specialiu dėklu,
tai žiauriai gerai - nufotkinsi bet ką greičiau negu išsitrauksi saugiai
paslėptą telefoną.

Šeima irgi labai aprūvina. Fotkina ir žmona ir džiaugias (DSLR
nedžiugino jos), vaikai.

Žinoma tai muilinė, tad prie low light bus prasčiau. už tai visą laiką
bus šalia, kai reikia - ypač aktyviose kelionėse.