Tema: Re: Fotoaparatas kelionems +/- 1000 EUR
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-08-10 09:28:33
2016-08-10 00:25, Zyza rašė:
> Kad nėr dėl ko žiūrėt...

Klysti.

> Optika brangi (kadaise dar buvo pusė velnio),

O pas Canon ir Nikon pigi? Išduok tada paslaptį kur ją pigiai perki, aš
mielai pigiai 70-200mm f/2.8 nusipirksiu...

> profesionalios technikos pasirinkimas (atmetant vidutinį formatą) mažas.

Super aktualu kalbant apie mėgėjišką fototechniką.

> Dar ne taip senai į krūtinę mušėsi Pentaxas, kad jų fokusavimas yra
> geras, bet forumuose žmonės vis tiek sakė, kad praktiškai atsilieka nuo
> Canon ar Nikon.

Vat bėda ta, kad tavo visos žinios apie Pentax yra "forumuose žmonės
sakė". Aš, pvz. galiu irgi pasakyti, kad visų tavo siūlomų fotikų
fokusas gausiai čiulpia. Ir jis tikrai čiulpia, palyginus su D4
fokusavimu. Vienok jis yra visiškai adekvatus mėgėjiškam pafotkinimui
kelionėse. Reikia gal truputį įsigilinti į poreikius, prieš šūdus pilant.

> Naudotos technikos skelbimuose mažai, išsinuomoti Pentax
> optikos praktiškai beveik neįmanoma (Lietuvoje). Man tai priežasčių
> regis pakanka...

Tavo priežastys tokios iš piršto laužtos.

p.s. jei ką, tai mes fotografuojame su Nikon D3s, D4. Na bet tokių
gargarų juk neimsi su šeima į parką susiruošęs. Tai laisvalaikiui ir
kelionėms nusipirkome D600 (galvojau, kad taip bus geriau, kad viena
sistema bus), bet realiai tas D600 už mano tokiems pat tikslams naudotą
Pentax K-5 geresnis tik tuo, kad full freimas. Na ir AF gal (pabrėžiu -
gal) geresnis. O daugiau tai ten viskas pas Pentax geriau. Aš labai
rimtai galvoju parduoti tą D600 ir laisvalaikio/kelionių paskirčiai vėl
nusipirkti Pentax.