Tema: Re: Fotoaparatas kelionems +/- 1000 EUR
Autorius: Zyza
Data: 2016-08-10 00:25:07
On 2016.08.09 22:20, Signalizacija wrote:
> Ypac dydziu tai tikrai sunkiai sulyginami.
> Beje kodel fotografai i pentaksus aplamai neziuri?

Kad nėr dėl ko žiūrėt... Optika brangi (kadaise dar buvo pusė velnio),
profesionalios technikos pasirinkimas (atmetant vidutinį formatą) mažas.
Dar ne taip senai į krūtinę mušėsi Pentaxas, kad jų fokusavimas yra
geras, bet forumuose žmonės vis tiek sakė, kad praktiškai atsilieka nuo
Canon ar Nikon. Naudotos technikos skelbimuose mažai, išsinuomoti Pentax
optikos praktiškai beveik neįmanoma (Lietuvoje). Man tai priežasčių
regis pakanka...