Tema: Re: Finalas
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-01-25 12:35:17
Tai vat, kad vestuviu fotkint nesiruosiu, nuotraukos man paciam tai ir
nemaciau prasmes imt kazka brangesnio
Realiai gal ir 1200 but gerai, bet toks jau labai senas modelius, o 700
tas pats 100 tik su keliais abejotinais pribambasais ir didesne kaina.
Sveikinti nereikia, reikia dabar jaunyste prisimontt ir fotografuot vel
ismokt :)