Tema: Re: Sony?
Autorius: MRT
Data: 2016-01-11 22:48:44
> Siaip tik galvoju ar verta 700D ismest +100EUR lyginant su 100D ir tuo
> senoviskesniu objektyvu. Kazkuria prasme man fotikas yra tik zaisliukas
> duonai as juo neužsidirineju, vestuviu fotkint neplanuoju.
> O uzpiso muiline va tokiu fotografavimo greičiu:) Cia kol sukramto kadrą:)

gal surasyk kokias kainas nusiziurejai..
100D uz 370 - su 18-55 DC III << be stabilizacijos
(III = naujas, be IS = levenis) vs 700D su ??? uz ~470 ar kiek? ..

principe jei vartomo ekrano nereikia, tai tarp ju gali but ir 100D..
jis tipo kompaktiskesnis.. ir tarkim atitarnaus kelis metu iki Canon kazka
padoresnio pagamins ir tame segmente, kur XXXD (triju skaiciu)..

PS. po muilines nebus keista visokie mazi Field of View?.. isplauke fonai ir pan?..