Tema: Re: Finalas
Autorius: MRT
Data: 2016-01-25 12:10:18
> Sakai reikejo pirkt uz koki 1000 EUR ar daugiau o naudos turet tiek pat
> kaip is to pacio sony?

Kiti taip sake (buvo issakyta imt Canon su trim skaitmenim - nesusipratimas, reikia nedaugiau dvieju)
man kaip duonos nevalganciam is foto - sueina ir entry leveliai, netgi plastmasiniai objektyvai.

> Nepabalsavau $$$,sutaupiau 100 nepikdams vartomo ekrano ir dar kzkoios
> ten smulkmenos

Butent.. pats ivertinai kiek tau logiska navarotu pirkt ir kiek paaukot..
Is kitos puses - nepaemei ir 1200D, t.y. kazkiek $ pabalsavai, kad butu bent 100D.
papyskinsi kelis metus - matysi kiek aktualu upgrade.. piguva upgradint kiek lengviau,
nei kiek brangesni modeliuka.. siai dienai keturiu-triju skaitmenu zonoj
pas Canon ner kazko tokio nerealaus.. fiksuojant Canon pasirinkimas buvo
1200D -> 100D -> 700D -> 760D << kiekvienas laiptukas uz $,
kiek gerio jame konkreciam vartotojui - sprendzia tas, kurio $.

Kad FF savininkai su pirkiniu nesveikia, tai cia nieko keisto - ne ju lygio aparatsc.
(beje, jie sio "kelio" ir neaptarinejo - paziurek, kas iki sprendimo priemimo ka komentavo).