Tema: Re: Kokie dabar monitoriai madoj?
Autorius: ig
Data: 2014-09-23 21:39:00
Arba as, arba tu nesupranti sitos f-jos.

Pagal mane monike tu ziuri bendra vaizdo plokstes suformuota vaizda.

Ji neatiduoda notepado lango RGB formatu, o salia gulincio video
plejerio lango YUV formatu. Spalvu dekodavima ir atvaizdavima atlieka OS
+ Plejerio softas, bet viskas suvedama i viena formata (viena kadra),
kuri vaizdo plokste is bituku pavercia elekros impulsais ir  per pvz DVI
jungti paduoda i monika. Koks ten tiksliai formatas nezinau

O sita funkcija skirta isoriniams media grotuvams, kameroms ir t.t.
kurie paduodami i skaitmeninius, komponentinius ar kompozitinius
video-in'us (HDMI, YPbPr, S-Video) kaip ir neskirtus kompui, kur daroma
maziau konvertavimu paduodamam signalui ir kaip tu sakai galbut jis tada
tiksliau atvaizduojamas.