Tema: Re: Kokie dabar monitoriai madoj?
Autorius: Icetom
Data: 2014-09-20 14:56:03
> Tai šioje rinkoje nieks nesikeičia: EIZO ir NEC atitinkamų serijų. Iš
> pigesnių, tai DELL turbūt.

Tik ką perskaičiau HP Dreamcolor Z27x apžvalgą:
http://www.tomshardware.com/reviews/hp-z27x-dreamcolor-monitor,3927-8.html
http://www.heise.de/preisvergleich/hp-dreamcolor-z27x-d7r00at-d7r00a4-a1120908.html

Idealus, man, asmeniškai, TIKRAS monitorius namams ir ne tik, tiek darbui su
foto, tiek su video.  O dar jei koks fotografas-vestuvininkas
(foto+video)...
- 100 % sRGB ir aRGB aprėptis;
- palaiko visas reikalingas kadrų kaitas: 23,976; 24; 29,97; 30; 50; 59,97
ir 60 Hz;
- palaiko normaliai spalvų perdavimą: tiek RGB 4:4:4, tiek YCbCr 4:2:2 ir
4:4:4;
- kaina, manau, labai gera kaip tokiam universaliam monitoriui,
- Spectracal Calman RGB programa palaiko šį monitorių, tad vieni niekai
pasiekti didelį tikslumą sukalibruojant per DDC protokolą

Kaip suprantu bando konkuruoti su NEC PA272W (kuris kaip suprantu naudoja
tokį patį tikrų 10 bitų ekraną):
http://www.heise.de/preisvergleich/nec-multisync-pa272w-bk-schwarz-60003489-a1028048.html
http://www.nec-display-solutions.com/p/eeme/en/products/details/rp/PA272W.xhtml

NEC privalumus matau: geresnis homogeniškumas, 3D LUT vs 1D LUT HP Z27x
atveju, bet ir brangesnis jau 200 EUR bei nepalaiko minėtų video funkcijų.
Abiejų nedidelis trūkumas - 16:9 kraštinių santykis, o ne 16:10. Aš
asmeniškai, darbo vietai namuose rinkčiausi minėtą HP :).  Pajungei dar per
AMD buitiniam naudojimui skirtą vaizdo plokštę ir turi tikrą 10 bitų signalo
perdavimą :).