Tema: Re: Kokie dabar monitoriai madoj?
Autorius: MumZer
Data: 2014-09-11 21:24:49
jei nori žiūrėti į didesnius monitorius bet nenori, kad per smulkiai
būtų - tai žiūrėk ne rezoliuciją, o PPI

tavo 19 su 1280x1024 yra 86ppi
todėl rinktis reiktų kažką iš
24" (1920x1200) 96ppi
27" (2560x1600) 119ppi

tik IPS
bet ips skirtingų būna - nuo kainos priklauso kiek tikrą IPS gausi :)

Man pvz pilnai užteko ir pigaus Dell u2412m
Gal kiek nepatinka tamsoje (prieš tai turėtas Samsungo PVA buvo geriau),
bet bendrai - daiktas geras.
Jei fotografuoji - visai pravers "fyčia" kortelių skaitytuvas
monitoriuje. Bet tik USB3 :) Aišku už 100Lt gali ta skaityva priklijuoti
po monitorium ir bus gerai.. :D