Tema: Re: Pavasarinės svogūninės gėlės po nužydėjimo
Autorius: Ruta
Data: 2010-10-14 11:50:59
Esmė yra, kad tulpių gimtinė - ne Olandija, o Azijos stepės :) Ir pagal
jų natūralią fiziologiją pavasarį palyja, jos nužydi ir staigiai
išsiaugina naują svogūną, o paskui užeina sausa ir karščiai ir jos
tyliai tupi žemėj, kol rudeniop vėl atvėsta ir atsiranda drėgmės. Tada
tas svogūnas išaugina šaknis ir daigą ir laukia pavasario, kad vėl
staigiai galėtų žydėti :)

Užtai vasarą "miegantis" svogūnas labai labai nemėgsta drėgmės, labai
lengvai ima pelyti ar kabinasi kitos kokios ligos. Mano mama iškasus
papila ant kokio laikraščio kelioms dienoms, kol gerai apdžiūva, tada
gražiai nulaupo visus papildomus sluoksnius (kiek lengvai nusitrina
ranka, gražūs geltoni tada tokie būna), o tada jau deda laikymui - taip
kaip Arūnas sakė :)