Tema: Re: Pavasarinės svogūninės gėlės po nužydėjimo
Autorius: Ruta
Data: 2010-10-13 00:39:10
Nepamirši iki kito pavasario? :)

Šiaip tai priklauso, kokios gėlės. Lapai tai jo, nudžiūva visiškai (ir
jeigu nori, kad tie svogūnėliai nebūtų "vienmečiai" ar geriausiu atveju
"dvimečiai", tai reikia po žydėjimo jiems daugiau mažiau natūraliai
leisti nudžiūti). Bet pats svogūnas tai ne visų vienodai elgiasi.

Tulpes geriau iškasti kasmet, bet iš bėdos gali ir kokius metus
prastovėti žemėj. Narcizus ir krokus galima ramiai 3-4 metus vietoj
palikti. Visokios ten snieguolės ir panašiai gyvena nekasamos
natūraliai. Apie hiacintus nežinau :)

Tos svogūninės pakankamai anksti nužydi, paskui "ant viršaus" galima
kokių vienmečių vasarinių arba rudeninių pasodinti.