Tema: Re: Pavasarinės svogūninės gėlės po nužydėjimo
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-12 22:36:46
Nugi ruošk roges vasarą :) Aš kažkaip dar planuoju kito pavasariaus sulaukti
:)

ką tik suslėpiau iš Amsterdamo parsivežtus svogūnus į žemę. Tai ir iškilo
klausimas, ką daryt, kai jos nužydės, nes pagal papierkus, birželį turėtų
būt jau visos nužydėjusios. Man atrodo, lapai irgi nudžiūva, ar ne? :) Tai
bus kaipo dykas lopas. Turbūt galima kažkaip sugalvoti ir susodinti gėles
eilėmis, kad vienos paskui kitas žydėtų, bet čia gal planai pensijai :)