Tema: Re: valties gamyba (kb)
Autorius: Rokas
Data: 2009-09-23 11:46:48
1. Fanera yra vadinama "Vandeniui atspari fanera"  - sss, lytagra ir pan.
jos turi tikrai.
2. Su stiklo audiniu, o montavimo metu su viela ar virvelem.
3. Bene brangiausias tokio tipo valciu elementas - yra pirk be problemu. Tik
reik ziuret, kad butu epoxi derva, o ne poliesterine ar vivniline - shios
vandeny kur kas labiau ygeria.

o konstrukcija ju tikrai nesudetinga. Ansciau pamineta suomishka puslapiuka
kazkada ir pats buvau aptikes, tai kelta konstrukciju valtys gaminamos super
parastai, be jokiu shablonu. O pati konstrukcija ir konstravimas - super
parasti - turint minimalius matematikos ir darbo su medziu ygudzius - nera
kur suklysti... Maketus nep pasigaminau :) att.